1. Renunțarea la Comandă și Returnarea Produselor

Toate produsele prezente pe site-ul www.alforia.ro sunt destinate folosirii în condiții uzuale. În cazul deschiderii produsului, deteriorării acestuia sau a ambalajului, produsul nu poate fi returnat.

Este responsabilitatea clientului să se asigure că produsele sunt în termen de valabilitate și nu prezintă defecte ale ambalajului la momentul recepționării.

2. Condiții Generale de Retur

Clientul are dreptul să returneze produsele în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia bunurilor. Exercitarea dreptului de retur poate fi realizată astfel:

Solicitarea returului telefonic, prin e-mail sau alte canale de comunicare.

Direct în depozitul fizic al Alforia SRL.

3. Condiții pentru Acceptarea Returului

Returul este acceptat în următoarele situații:

Ambalajul prezintă deteriorări severe.

Produsele au fost livrate sau facturate greșit.

Produsele prezintă defecte de fabricație.

Produsele nu respectă conținutul menționat în comandă.

Produsele prezintă defecte calitative.

4. Exceptări de la Dreptul de Retur

Nu se acceptă returnarea și nu se rambursează contravaloarea produselor în următoarele cazuri:

Lipsa bonului fiscal sau a facturii fiscale.

Lipsa documentelor de livrare (ex. certificat de garanție).

Nerespectarea condițiilor de întreținere.

Produsele care, potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente după livrare.

Pentru aceste tipuri de produse, dreptul de retragere nu se aplică conform art. 16 din OUG 34/2014.

5. Procedura de Returnare

Returnarea produselor poate fi efectuată:

Direct în depozitul fizic al Alforia SRL.

Prin curier rapid, sub formă de colet.

La momentul returnării produselor, clientul trebuie să prezinte:

Bonul fiscal original sau o copie care dovedește achiziționarea produsului.

Produsul (produsele) în cauză.

Certificatul de garanție (dacă este cazul).

6. Rambursarea Contravalorii Produselor Returnate

Rambursarea integrală sau parțială a comenzii se efectuează în maxim 15 zile de la recepționarea produselor de către vânzător. Metode de rambursare:

Către același client care a efectuat plata online.

Prin virament bancar în contul indicat de client în formularul de retur, pentru comenzile plătite ramburs.

Pentru plățile online cu cardul, suma va fi restituită în contul utilizat la efectuarea plății.

7. Drepturile Vânzătorului

Vânzătorul poate renunța la contract, anula comanda și restitui contravaloarea în mod automat în următoarele cazuri:

Date de contact sau adresă incorectă/lipsă.

Refuzul primirii coletului.

Refuzul plății transportului sau rambursului.

Imposibilitatea contactării clientului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm de tot sprijinul nostru pentru o experiență plăcută de cumpărare pe www.alforia.ro!